kvällsaktiviteter

när det fortfarande var vinter och januari for jag hem till Fanny!! hon matchade sitt kök fint
 
 
vi var ett (1) gäng som skulle äta vietnamesiska vårrullar och dricka bubbel!!!! börjar med bubbel, chips och mango för rullarna
 
 
denna dag vill jag markera i kalendern pga lärde mig gilla koriander!! är omvänd i guess. temat på kläderna för kvällen var svartvitt som ni ser! Frida, Vendela och Fanny
sen tog jag inga fler bilder pga upptagen med att *äta* och *snacka* med detta fina lilla gäng!!!!
 
 
vi har också varit på Norma på GöteborgsOperan som läses på bilden!!! vi tyckte mycket om den. denna bilden är från min instagram story, följ mig på instagram
 
 
 
en annan kväll träffade jag Josefin och Bengan!! vi gick till publik och dom tog öl och jag tog cola! pratade om livet och stöttade varandra i motgångar och framgångar<3
 
 
en bild som definierar Tobias relation till semlor
 
 
en kväll bjöd jag hem Erik på lyxkorv, bubbel och tatuering! Vi drack inte bubblet men vi åt korven och vi tatuerade armen!
 
korven
 
 
armen
Alltså Eriks arm och mitt KONSTVERK!!!!!! en växt inspirerad av fönsterfikusar och ett litet hjärta
 
 
klart slut!
 
 
#1 - - chrissy:

vadå HAR DU GJORT DEM!? wowowow vad fina TATUERA MIG NÄSTA GÅNG VI SES tacktack

Svar: jaaa lätt!!
piratn

Upp