never not eating semlor

 
i början av februari skulle Dolce spela på Oceanen. Hanna hade förfest hemma hos sig tillsammans med ett gäng bra personer och dans
 
 
på Oceanen var det mycket folk och alla såg ut som oss. Dolce var mycket bra och jag och Tobias stod och kramades hela konserten
 
 
andra saker jag gjort är att läsa bok medan jag äter en av alla semlor jag ätit i år. Ska skriva mer om Selma sen
 
 
har också gått på arbetsintervju och sett ut såhär. Viktigt matcha deras färger så hade lite rött på mig.
 
 
Efter det träffade jag Anna på Johan & Nyström för en liten fika, tog en Flat white som var okej.
 
 
här är Anna när hon fikade med mig på J&N
 
 
har också tagit examen! och firat med semla. Närå semlan var påtänkt innan jag fick beviset på posten. Känns kul iaf men det har inte givit mig något hittills förutom gratulationer
 
 
har fikat semla med Fanny 
 
 
för att sedan åka hem till mig och äta sushi med Anna!
 
 
en dag tränade jag och Anna och sen gick vi och åt dumplings och bao på Bejing8
 
 
ypperligt sällis!! och jättegod mat
 
 
en morgon kom Rebecca till mig på frukost! så mysigt att hänga över frukost
 
 
Fettisdagen! vi hade köpt med oss semlor och skulle hem till Anna och äta dem, men först ett besök på humanistiska biblioteket
 
 
efter semlorna gick jag och Tobias på Playhouse på Nefertiti alltså JAZZ. älskar jazz mer än allt annat
 
 
.
 
 
 
#1 - - chrissy:

wiwiwiw gott!!! also ser fram emot selma-inlägg!!!!! om det var ett helt INLÄGG du hinta om? jag hoppas på det! also gosigt att du och tobias stod och kramades hela konserten nu blev jag tårögd och starkt berörd!! i love kärlek tack för mig

Svar: haha du är bäst<333
piratn

Upp