saker som eventuellt hänt eller kanske var en dröm

i augusti gick jag och Tobias på bröllop! Det var hans gamla gymnasiekompis som jag aldrig hade träffat och jag var så här fin ca! Förutom hade håret i låg knut vilket jag ångrat sedan dess men men! KANSKE sagt något om detta redan? Kan det bli för mycket info om bröllop undrar jag! Gift er gärna! O bjud mig! 
 
 
sedan träffade jag Frida som jag jobbade med i Vadstena men hon bor i Gbg!!! det vara kul hon är kul
 
 
Emma och Erik kom hem till mig en kväll och jag tatuerade denna katt på Erik! Obs gjort hjärtat med men en annan gång. Den blev ändå fin
 
 
dagen efter det skulle jag och Tobias på UTFLYKT ! förstår att detta nog inte är exklusivt för endast mig men får ibland sånt jäkla sug efter UTFLYKT! En odefinierad men ut ska jag. Nåväl, det regnade vi hade kaffe gifflar och utsikt över Ikea Bäckebol så som ni förstår så lekte livet! Det var bara lite regn och vi var klädda för vädret så var verkligen supermysigt faktiskt!! 


Tobias ville verkligen hitta svamp för att göra middag på men det finns många som ser likadana ut som varandra men den ena är ätlig och den andra giftig så vi tänkte chansa: nej
 
 
en annan dag köpte vi räkor o ät framför Apple-event haha. TÄNK att denna ängel bor hos mig
 
 
vi åkte till Varberg en helg och gick på loppis: Varberg Vipers, jättebra
 
 
köpte två blusar varav den ena inte var jättefin väl hemma (den gula)  och nya vinglas! superfina! Alla bör komma hit o testa dem fast max 7 pers totalt för så många är det
 
 
sicken utflyktshelg!!!!! vi åkte till en gård med kor o kalvar GUD va kalvar är gulliga. Vi köpte glass där som inte var så god så gick o skällde på kossorna som "levererat" (om vi nu kan kalla det det......)
 
 
senare den kvällen åkte vi på kräftskiva hos Kajsa!! SÅ gott med kräftor men sicket jobb det är! Och vad gott Hallands Fläder är(----: (inte ironi)
 
 
här är jag i skolan med en jacka som är fin som jag köpt 
Juste? Har ej sagt vad jag pluggar TRORRRRR JAG? Master in Communication på Göteborgs Uni är svaret till denna fråga. det är kul och ger mig nog nått jobb så smånis^^


en eftermiddag långt in i september var det fortfarande VARMT! Satt och fikade på en bänk med Nora och Anna och *tog ikapp* haha
 
 
hade pluggfrukost hos Ulrika med Matilda och Alizé inför ett examinerande seminarium vi hade som gick BRA! Obs en frukost som även inkluderade lunch och middag(-:


en riktigt gosig bild
 
 
Tobias på BOV när vi åt LiVeTs pizza! världens bästa kvarterskrog wow
 
 
ses snart!
 
 
 
 
 
#1 - - Bengan:

Jag vill va en av dom 7 nångång!!! <3__<3

Upp