nästan hela Vadstena-vistelsen

Hej alla goa! Speciellt alla mina nya följare sexbotarna välkomna
när jag varit i gbg åkte jag med Alexander upp till Vadstena igen, obligatoriskt dagligt dopp när vi kom fram!


Tobias kom till Vadstena dagen efter, han köpte bulle till vårt lunchfika som vi intog vid vattnet med tillhörande dopp


 
Det jag och Tobias gjorde när han var där var att hänga så mycket som möjligt. Åt glass på Glassmagasinet, det är bäst och har hundra smaker kanske


simmade badade hängde med kompisar


när han åkt till Kyrgystan badade jag med Frida på lunchen


Frida och Sara Lovisa


Frida Valerie och Sara Lovisa innan vi gick och kollade på matchen Sverige England


efter det gick vi och sörjde förlusten på Bryggan, det var fest när vi kollade på Ryssland Kroatien som vi ju alla minns hur det gick <333


en kväll gjorde vi yoga vid vattnet som Anna ledde


ett kvällsdopp med Julia, Sara Lovisa, Mikkel och så jag


en dag på jobbet när vi förberedde foajén för föreställning


en spelkväll vi hade hos Louise och Filip där vi beställde pizza, spelade När då då och såg VM 


jag och Frida tog en promenad en kväll och stannade för att klappa minst tre katter
sedan badade jag och Frida tittade på och sedan plockade vi hallon vid kolonilotterna


badade på riktigt varje dag jag var i Vadstena med undantag 1 dag


en eftermiddag gick jag och Annie till Köket och tog oss några glas med vin och kollade på VM-final


en himmel över en sjö jag tog kvällsdopp i dvs Vättern


på min och Sara Lovisas namnsdag gick vi och skulle få gratis fika från Östenssons!! Planerade prinsessbakelser och budapestbakelser men fick torra bullar/: besvikelse fanns


på kvällen hade vår chef bjudning i sin trädgård!! så jäkla mysigt åh


jag på premiärfesten innan man drack massa gratis alk o dansade till tre


och tog nattdopp med massa goa 03:15


Nora kom och hälsade på mig!! Vi hade picknick vid vattnet, sen gick vi på museum, sen på teater och efter det frös vi lite för den var utomhus så vi åt kvällsmat i köket. Älskade Nora


en kväll knackade Frida och Valerie på hos mig och undrade om jag ville äta wraps med dem och kolla på film!!! supermysigt vi såg Fantastic Beasts


en kväll efter ett kvällsdopp där jag matchade träden med ögonen


utsikt över Vadstena från Rödtornet


en dag åt jag våfflor med nästan alla de jag hängde med i Vadstena! 
fr v Frida, Alex, Valerie, Arsema, Christoffer, Julija, Mikkel, Sara Lovisa, Annie och Daniel!!!


här är Sara Lovisa jag och Annie när vi fixade oss på balkongen inför en drinkkväll!!! vill alltid bo i korridor av just denna anledning


en kväll var det blodmåne som vi försökte se från sjön men insåg att det var helt felkalkylerat så vi fick skynda ut på piren istället


en ledig lördag fikade jag med Jessica, Sara Lovisa och Annie och sen badade jag och Sara Lo


senare den dagen tog vi några filtar och en dunk vin och satte oss nere vid vattnet
jag, Sara Lovisa och Annie satt kvar längst och resten ÄR historia


ett kvällsdopp med Annie efter föreställning


sen Soppis som är som bamba fast man får ta med alkohol så d nice


två jag gillar som jag gick på bio med på Arletty, här i pausen med ett hjärta av vatten


jag och Sara Lo på slottet


Tobias kom till Sverige igen!!!!!! <333
Här är han hollywood-stjärna


Tobias mamma Mona och TB kom förbi sista helgen! Vi åt mat på Gyllenhammars
 
 
en till biokväll på Arletty! Denna gång med Tobias, Jessica, Sara Lovisa och hennes pojkvän Karl-Johan. Obs öl och vin finns, kan någon starta detta i Gbg eller ska jag


till sist en lite obehaglig bild på Vadstena Vocals som uppförde sitt urprojekt under avslutningsfesten!!! Efter detta gick jag och la mig för att ta en buss tidigt nästa dag hem till Gbg town </3 vemod å det grövsta




.



Upp