oktoberstockholm

oktober! sol! Hanna! vi fikade sen upptäckte vi Olskroken centrum(: gick i bokaffär dvs
 
 
sen åkte jag till Stockholm! Träffade baby Chrissy på Citykonditori tillsammans med Caroline och Jessi! 
 
 
på kvällen gick jag på musikal med Edith! som min kusin var med i! hon står längst till vänster. alltså kusinen
 
 
nästa dag åkte jag in till stan och det var höst i träden
 
 
jag gick på Fotografiska med Kalle! 
 
 
Kalle framför vackra staden stokholm
 
 
jag... på väldigt latjo humör...
 
 
turista i huvudstaden
 
 
av tursistande blir man törstig! Närmaste bar tänkte vi och hamnade på ölbistron som var trevlig. Vi satt ute men det var inte varmt(:


 
sedan kom Rebecca till bistron och Edith och Jakob och det var ju Rebecca jag hälsade på!!!!!! vi myste, vi drack alk som var gratis pga *känna folk*  minns inte vad detta stället hette/: 
 
 
nästa dag frukost! Rebecca och Jakob
 
 
Vi gick och fikade i gamla Enskede! Mkt mysigt
 
 
sedan gick vi in till stan! 
 
 
gjorde lite second hand shopping! Hittade en kjol jag använt en gång men den är iaf väldigt fin


en lunch på Falloumi OMG! MANGE TIPS!


skål Jakob nu är det fredag! vi gick till Bottleshop som hade folköl! och så spelade vi tv-spel där
 
 
på kvällen gick vi till Bleck och tog oss ett bläcka hahahahaha
 
 
sen gick jag och hon här fina och fikade på Pascal! Satt ute! Vilt
 
 
tvingade dem ge mig middag för "bokade tåg hem kl 19 hoppas ok?"
 
 
o sen åkte jag hem!!! 
 
kram
 
 
Allmänt | musikaler, stockholm |
Upp