resten av september(-:

jaha gud! back by så kallat "popular demand" även om dessa röster aldrig hörs på bloggen (kommentera mera)
Här var jag och Tobias i september nämligen den första! Vi skulle ut på en dejt
 
 
vi gick och tog en öl på Omnipollo och sen tog jag glaset med mig hem pga fint. Tror vi gick på bio sen men vi kan inte minnas vilken? Gräns kom senare väl. Vi tror det var Gräns iaf
 
 
den 2 september vare badväder! Då plockade vi med oss Ellen och drog till Smitten<3
 
 
Ellen pallade äpplen fastän hon hade med sig egna S:


En stadig ootd den sjunde september
 
 
hade Erik och Emma på besök och vi gjorde pizza och tatuerade varandra
 
 
 
En vecka innan detta gick det att bada i havet, vad knäppt! Iallafall så åkte jag och Tobias till Kortedala och gick en promenad i skogen! Vi fikade på ett berg och letade svamp.. tror jag skrivit om detta innan inser jag nu loooool
 
 
Räkor vi åt en gång när Tobias krävde att vi bokade om operan för att det var Apple-event
 
Ok kollade upp nu att jag bloggat om mycket av detta fast valt andra bilder (Y)

Då tar vi in på ett annat spår asap
 
sen när vi äntligen gick på operan! Det var Madame Butterfly, inte så bra/: 


revolution helst igår grazie!


efter en aw jag var på med Fanny och Anna och det var egentligen för kallt att sitta ute/: 
 
 
så vi gick hem till mig ist för jag hade rödvin och bubbel som jag bjöd på(-: typiskt bra 
 
 
en annan dag var jag på födelsedagsfir hos Linda! 
 
 
men krävde att hon tände igen pga missade filma/:
 
det var september det varför uppskattar man inte tidiga höstmånader mer
 
#1 - - Matilda :

VAD KUL ATT DU BLOGGAR!!!!

Svar: <3333
piratn

Upp