Follow

kaffe

I måndags jobbade jag!! Var i matsalen gick 19000 steg. 


På tisdagen träffade jag Tobias, Martin och Jakob på biblioteket och pluggade lite med dom ett tag. Sen dog datorerna pga batteribrist så jag och Tobias gick hem till honom och laddade allt som behövdes, drack kaffe, pluggade, gjorde mat, pluggade mer


Här sitter han och studerar. Efter plugg till sent så gick vi och la oss 


Nästa dag gick vi upp tidigt tillsammans för att gå till varsitt dagsverke och jag började nio och han började åtta. Efter jobbet träffade jag Tobias igen och Jakob för att gå på Holmens marknad. Såhär såg det ut plus mycket större.


Vi letade stolar till Tobias men fann inga. Däremot terrakottakrukor och en liten kökshandduk med initialerna S.H, var tvungen att köpa så klart!


Jakob hittade sig ett litet kaffe-set och efter detta for jag hem till mig, Tobias hem till sig och Jakob hem till sig.
Jag duschade, åt soppa och sen åkte jag in till Vasa för att gå på en liten After Work/hejdå-öl för en kollega som slutar. Tog inga bilder):
Efter det hoppade jag på spårvagnen en hållplats och åkte hem till Tobias. Tittade på Game of Thrones sen la vi oss.


Torsdagen vaknade vi till strålande sol vid halv nio och så dukade vi fram en liten frukost. Denna bilden kunde varit perfekt men den blev inte det.


Alltså åh.
Åt frukost, sen gick jag mot spårvagnarna strax innan han gick till skolan! 


Kom hem klockan tio till detta fantastiska sken in i mitt rum och tänkte att såhär tidigt ska jag alltid vara uppe.
Plockade ihop min tvätt och sen gick jag ner till tvättstugan. Tvättade / pluggade i två timmar, sen åt jag, sen hoppade jag på bussen


Skulle träffa Johanna! Vi gick promenad med hunden och sen hem till hennes nyinflyttade lägenhet. Så himla fint med balkong rakt mot solen den allsmäktiga.


Efter kaffe i Johannas mintgröna kök åkte jag och träffade Martin


och Jakob för mer kaffe och kaffe älskar vi ju så det blir kaffe hela tiden.

Efter det åkte jag och Tobias hem till min pappa och åt middag med familjen, grillat kanske sista gången i år): 
Från pappa åkte vi hem till mig och sov och idag sjukanmälde jag mig pga känner mig sjuk/: krya på mig


Upp