Follow

en hylla vi skruvat upp

nu har jag ju inte visat speciellt ingående hur vår lgh ser ut men vill ändå visa hyllan vi satt upp i köket!!!


såhär såg det ut innan, uppenbart att något saknas här


här är ett något gulare exempel men tydligare visat att NÅT SAKNAS! 


Så här blev det senare! och min oförmåga att ta raka bilder(: det är en ikea-hylla vid namn Algot som inte kostar mer än en spottstyver. skojar såklart! pengar kostar den ju, men den påminner onekligen om en elfa som kostar dubbelt så vi var nöjda


på dess hyllor har vi än så länge ett gäng champagne-glas som jag fått av mina bästisar, och som är för fina för att stå i ett stängt skåp! ett litet venushår. Sex glas från indiska som har små bubblor i glaset som jag älskar. en liten kaktus, en burk med glasunderlägg från Indien, en mortel från second hand och en del av våra kaffesaker.

Det om det! ha en fin måndag

.
Upp