Follow

gh

Jag just nu med min gin&tonic. TRÖTT efter 1 lång dag på jobbet (10h) samt lite lulli.
Jag Gör Vad Jag Vill

Nu är det väl dags att uppdatera här tänker jag n_n'   drf jag ser så trött ut.


Ok! Vad liten bilden blev! En iskaffe jag o Tobias drack för 10 dagar sen! den va go


Dettta e min bild som representerar att jag kom in på Kultur som e en kandidat på GU
som ni ser väntar jag på applåder. samt håller i Utvandrarna = 1 bok -> en av flera som Kristina fr Duvemåla
e baserad på o lyssnar på det soundtracket nu finns på SPOTIFY. Jag lyssnar oftast på de


Ok hitta denna bilden nu koalla håret?????? så blått. detta e min gumma. älskar dig


I torsdags för en vecka sen åkte jag o Tobias till VBG på kvällen (vet ej vrf jag skrev i caps?)
o köpte pizza. Har insett att Margarita e grym!!!!! o den kan jag även dela m alla mina veg-vänner<3
nån som vill dela 1 piza nån da(-;


OK ! berättar för er: jag kom in på rymdforkning som e 1 kurs på 7,5 HP men tackade nej pga vet ej om 
den e jobbig så vill vänta men jävla läsa den. Tkr d 1 dramatiskt namn? tror det är rätt basic.
Kom också in på latin baskurs! Har läts latin redan men fick IG för d va ej kul så ger mig på't igen. TACKADE JA!
Är 2.a reserv på isländska o tackade j t d. pga kul tror jag(-:::

Så efter vi åt pizza kom Jakob o hämta oss m sin bil o så åkte vi till Majas vid Havet
för vi skulle på Amason! köpte öl jakob betalade pga han e tät(-; skoja vi swisha


a
förbandet hette Pole Siblings o va SÅ BRA1 tyckte om dom  dom var fr Finland


botten upp gubben<3


HJÄLP!!!!! ljuset var SÅ konstigt o jag skrattade så jävla mkt): hade druckit 1,5 glas cava....
d mitt försvar jag vill lägga fram i domstolen. )    :


gick så sakteligen omkring



Amason<333333 ok tkr ej dom e 1000 men live! WOW! Världens sötaste Amanda 


men även bra musik! ok! Alla som vill se dom på way out west m mig säg te! jag ska dit



WOW!!!!!! DENNA PERSON! ÄR SÅ KÄR! kolla bara på de små trötta ögonen.



fredag morgon! vi tog det piano(_; 8_;


sen åkte vi till Neto för Tobias skulle ut o paddla senare dvs lördag. jag hittade detta som e 
korv på burk(: netto(: 



det blåste en stor del så Therese o James gav sig ut o kite:a o vi gick ut o kolla! detta är Tes


Jag älskar havet Tobias o mönstren i sten. Visste ni att Anna hette Sten2 på Fenixforum.
o såhär är det med Fenixforum: jag skäms INTE över att jag var medlem på 1 Harry Potter-forum.
det är nostalgi d.!!!!!!!!!!!!:....... Pratar m martin just nu i telefon


senare åkte vi till Strömma jag o Tobias.. o fiikade!!! gick i en liten butik först
KÄRLEK      ÖDMJUKHET





kollR bla presenter 


sen fikade vi!!!!!! 


senare på kvällen åkte vi på restaurang med Tobias familj!! till Hus 13 i Vbg
asgod fläder-gin o tonic !!!!!! o asgod mat



på lördagen gav sig tobias ut o paddla m sina vänner o jag åkte med Tobias
familj plus James föräldrar till Glommen med båten o sen gick vi på restaurang
min förrätt var lobster ROLLS!!!!!!!!!!! så gott<3



huvudrätten var denna som ni ser här uppe


efterrätt var jordgubbar o flädergrädde????????????????????? mums


när vi gick tillbaka till båten såg vi SKUM i havet och även en mink


här e jag på båten när vi åkte hemåt igen


när vi kom tillbaka till Läjet dansade Geoff med ölflaskor!!!!!!! wiho!!



På sömdagen köpte vi pizza, jag Tobias Therese James!!!!!!!!!


på måndagen när vi var i gbg igen så hade jag mensvärk(-----; 
så jag hällde upp varmt vatten ien flaska o ba la på magen :o


Tobias drack iskaffe men det gjorde jag med



nästa dag på kvällen så drack vi gin o tonic PRECIS SOM IDAG!!!!!!!!! (Är själv idag dock)
o jag åt dessa små döskallar från Ikea som är skum o SÅ GODA saknar dom nu 
när dom e slut


på onsdagen flyttade vi ut från Studiegången o åt sushi i Partille (sjukt random)
så nu bor jag 100% med Tobias o inte bara 98%.


 
Upp