Follow

de sista bilderna jag har just nu faktiskt

besökte Fanny när hon flyttat in i sin lgh förra tisdagen och vi åt mat och drack te


och sedan kom Anna och då gjorde vi kladdkaka mysigt!


dagen efter var i onsdags förra veckan. då plockade jag med mig bubbel och åkte hem till Fanny igen! Inget fel i det. vi drack bubbel och åt mellanmål


en vacker värdinna


Rebecca och Fanny intar kvällsmål i tomt kök


Köpt en ny jacka som är mkt varm och GO och som jag ser lite.. tuff... ut i. samt får långa fingrar i


det var event på Hope i veckan! Jag och Bengan gick dit och massa andra vi känner. Hängde där tills dom stängde/: gratis alkohol^^


en bild från idag (fast tidsinställer detta inlägg så den är inte så ny som det kanske låter) tycker jag ser ut som någon som bor i Paris och som väntar på revolution 

 
.
Upp