Follow

ytterligare några händelser från september

fred och pizza! och vin! med fanny på Magasinet efter en pluggdag. Det var mitten av september och denna pizzan kostade vad mitt konto hade kvar heh


men får man inte ens unna sig i det här jävla landet längre


en annan dag i september var jag på Hives med Tobias och emma!! det var mkt bra


sedan träffade vi min pappa, min bror och hans tjej som också hade varit på konserten! Bjöd hem dom till oss för spel och GT, MYSIGT


en dag var jag och Tobias på biblioteket, sen gick vi hem och läste vid köksbordet och åt chips. Så mysigt, älskar honom


en annan dag köpte jag Törley och så gick jag och Anna hem till Koffe! Obs törley pga alla pengar var slut ju sedan pizzan^^


fina septemberhimmel dig saknar man


här är törley och Anna och Koffe! 


.
Upp