Follow

jag tre gånger och annat!

första april! när man trodde att det var vår och hade vans god bless
 
 
köpte jord den dagen för att kunna plantera lite palettsticklingar! Nu när jag ser på denna bilden undrar jag var tusan den gröna i mitten står? Jag har den då sannerligen inte i mitt hem?
 
 
en annan dag dvs den 2 april tränade jag med Anna! Vi bastade efter sen gick vi till blomsterlandet
 
 
köpte enbart gröna klätterväxter *ett tema*, alla mår bra! den i högre hörnet har fått trips men see if i CARE
 
 
en otroligt deppig bild jag tog tredje april!
 
 
en trotsig vår-look man haft
 
 
en älskling en öl en vin
 
 
en annan älskling samma dag!


Vendela med en kaffe i solen samt choklad hon bjöd på men det var frukt och mandel??
 
 
gulliga jag^^ skulle iväg på boule för att fira martin! juste ska man säga vad allt är ifrån? jackan är från Cos, halsduk Weekday, byxor från Monki, skor från Vans genom Asos och väska från Clas Ohlson haha
ordet halsduk även?
 
 
Martin och Jag på boulen när han ramla
 
 
pannkakstårta Martin bjöd på kvart över tolv!
 
 
hejs!!
 
.
 
 
 
Upp