Follow

försommaren

ok alltså tYP pinigt hur längesen det var jag uppdatera utöver att jag just bränt av hela sommaren bless me
 
vrf inte börja i maj dårå? slutet av maj för all del men minns ni att maj finns.. kunde vi inte fara tillbaka dit.....


Nå låt oss börja på gräset vid kanalen med anna och en flaska vin sen påfyllning på HPKSM mmmmh fyllan(:


efter detta åkte jag till Oceanen med Tobias och åt korv sen gick vi på konsert!! Minns inte nu vad han hette men var från Eritrea om jag inte minns fel!! Var mkt god stämning
 
 
Linda och sticklingar och öl vad mer behövs!


TÄNKER äta detta ikväll med herregud vad gott


ok sen var det ju det där med att maj var så förbannat varmt så att man började bada i mitten av månaden sen tog det liksom inte slut? här var iaf en kväll på Ganlet och det var massa folk


ett annat kvällsdopp! På Smithska Udden denna gång


en frukost! Utomhus!! så jäkla mysigt alltså wow
 
 
 
 
ett till kvällsdopp på Smitten! detta var med Anna Martin Tobias och Anton och vi åt middag där och vattnet var ljummet
 
 
sen åkte jag och Tobias till Bosnien! Men det kan väl få ett eget inlägg iallafall
 
 
.
Upp