Follow

minst en bild per dag hela veckan


i måndags skrev Klara till mig och ba är på Järntorget nu(: men vi hade planerat att ses på tisdagen så där var inte jag så hon kom hit ist o så drack vi bubbel och öl


Det var supermysigt och botten upp!!


Nästa dag var jag i skolan hela dagen samt på möten hela kvällen, var trött innan det ens satte igång men allt gick med bra resultat (emoji på kvinna som dansar)


På onsdag var det sol (igen:D) och jag åt frukost med Tobias sen åkte jag........


Till farmor! Med David och vi åt mat o drack vin o kaffe. Och kakor fast farmor sa att hon inte äter sånt längre, men om ni kollar noga vid kaffekoppen så ser ni en liten kaka..???? Hur försvarar hon det kan jag undra


På kvällen gick jag på Faktum-galan pga Pocknickfestivalen var nominerad som Årets gatumusikant alltså som en aktör eller person som gjort musik tillgänglig för allmänheten typ. Det var på Storan och bla Joel Alme spelade 


Jag var där med Frida, förra årets projektledare och detta var i pausen innan hon vann. Japp det är sant Picknickfestivalen vann!!!


Och här var efter vinsten och efterfesten och tillsammans med en från Rosenlundstödet som också vann pris pga hjälper tjejer komma in i samhället igen. 


Här var jag i hissen påväg hem


Nästa dag var jag på möte med Linda på en PR-byrå som hade parfymer på toan, bra om en lägger nåt illaluktande i toan eller ska på dejt direkt efter jobbet men glömde sin egen parfym hemma!!!!!!!!


Efter mötet gick vi och åt lunch på Kale'i o hade ett eget möte. Kändes väldigt viktigt o trodde aldrig jag skulle bli 1 sån person™ men det hände och händer


och efter det gick jag på "promenad" men en liten grupp från klassen pga vi ska kolla på gentrifiering i Göteborg. Var inne i en butik i Haga och frågade Vem är detta riktat till 


efter det åkte jag och Tobias till mamma och åt lasagne vilket äger. Sen åt vi godis och kollade på tv sen åkte vi hem


Och idag åker vi (i detta nu faktiskt) till Uppsala och hälsar på Jakob<3 




Upp