Follow

bloggar (verbet inte blogg i plural)

kul(: att jag ej har tid att blogga samt inte har nåt att blogga om pga pLuGgAr jämt nästan. när jag inte gör det är jag upprörd över olika saker tex att jag inte får meningsfulla jobb. är dock väldigt sugen på attt blogga o har varit i typ två veckor

så det vi gjort under fem veckor nu är ett fältarbete och sedan satt upp en pjäs för detta.
pjäsen var egentligen helt onödig pga betygssätts ej och extremt mycket extrajobb men
imon är det slut så ska ej klaga. här är bevis på att vi pluggat (jobbigt)


en sak jag hann med var att träffa Emma en dag efter flera timmar av plugg. glömde ta bild
vilken otur men hon skickade en bild vad snällt


åkte hem till mamma en kväll för att äta middag. Tobias var med och David också(: kollade gamla
skol-grejer. här är en selfie om nån inte såg det. känns igen på mina extremt blåa ögon (trodde
tills jag var typ 13 att jag hade blåa ögon???)(har gröna obs)


här är jag och David är vi lika. ikväll åker han till Bangkok för att resa runt o upptäcka sig sj/världen
skoja LR ? who knus


här e min tokiga mamma haha !! :p


en annan dag gick jag och Tobias till Magasinet och åt morotskaka jag drack vin han öl


vi satt ute men det var inte varmt/: 


Bengtsson kom och vi bytte bord och dom somnade


vi gick vidare till


Burger
King mums

en annan dag SHOPPADE JA me Bibi ! det blev olika goa grejer tex smink och grejer


i förrgår var vi hos min pappa o åt min favorit som är kåldolmar japp det är sant
vi skulle köra och köpa ved för pappa-familjen hade köpt kamin(-: obs inte kanin d-:


min lelle kusin var på besök. hon e så himla liten !!!!!!


pappa värmer sig vid elden som vi inte fick igång ha ha!!! : P


jag igår när jag redigerade en film som ska vara introt till vår pjäs (?????)
varför är jag med i en så extremt överambitiös grupp d tar kål på mig!!!!!
vill extremt gärna visa er videon men känns lite skumt mot dom andra
kommer nog lösa nåt ska ni se
Ha de bra, imon har jag redovisning ska vara i skolan 9-21 och sen inlämning på söndag men
ska blogga hårt efter det varning varning !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Veckans tips: historieätarna!!! vi är rätt sena på detta men fan va bra det så se det om ni ej har (finns på youtube tex)
Upp