Follow

update om färjan

*här är jag*
nu! dagen efter igår. Och har återigen åkt färja och inte älskat det alls lika mycket pga det lilla lilla spikregn som idag faller i staden<3
 
 
vad händer idag då, jag gick hem från föreläsningen för att gå till barnmorska för att få nya p-piller, väldigt kul men också väldigt roligt! ska äta lunch innan dock, pinsamt att komma dit och så kurrar magen): 
 
Läser även Lucy av Jamaica Kincaid och har gjort det VÄLDIGT länge med tanke på 1 hur kort den är och 2 min historia av att sluka böcker, men det lägger jag helt och fullt på självaste boken som inte är så fantastiskt spännande. Absolut BRA men inte något jag plockar upp när livet går långsamt, och det har det gjort vill jag lova.
 
Har jag något mer kul att berätta??? typ inte. ska köpa ny d-vitamin idag och är LITE taggad på det? nu får det vara nog på detta spännande vardagsliv^^ nån måtta!!! 
Nå ikväll ska jag ta ett glas vin med Dorotea som jag inte träffat på tusen år alltså 1000 år, det ska bli härligt och mysigt!!
 
kram
Upp