Follow

sara is back(:

hej! tog ju lite julledigt:P men nu e jag tbx

innan jul (20 december) kom Lina och Jakob hit och åt tacos, typiskt bra tisdag alltså


dagen efter ville Anna gå på julkonsert i Domkyrkan så jag hängde på! var fint(:


senare den dagen gick jag hem o tobias tog en bild på mig framför vår gran hehe! vi fick den gratis för Uber hade en kampanj där man fick gran gratis! GG



ännu lite senare den dagen kom Kalle hem till oss!!! vi testade vårt vidvinklade objektiv och vad det gör med kanterna av fotot

Kalle hade med sig ett jättegott bubbel och ett inte så gott!!/: vi drack båda i mina fina fina glas<3 från indiska och en present från mina bästisar Bibi o Anna. Det goda bubblet var det här uppe: Vinistella Stella D'oro (finns dock ej på tex vårt system): )


vi bjöd på falafel o Kalle var FRÄLST!!!! 


sedan tog vi med oss öl ut till vardagsrummet där vi visade varandra musik och drack öl och dansade tillslut


den 22e december brukar min familj ses på stan o ta "en öl i juletid" (blev några fler och inte bara öl så vi har bestämt att byta namn på händelsen). var mkt trevligt o min pappa hade jultröja<3



god fortsättning alla! hörs strax igen
.
 
Upp