Follow

"vardagen" en bildserie från november

jag har fått jobb! jobbar på Palmhuset i Trädgårdsföreningen på en utställning. Kom gärna på besök(-: gärna när det är mörkt. Här är Fanny som jag aldrig jobbar samtidigt som/: 


tycker väldigt mycket om Palmhuset så det känns väldigt fint
 


här är jag på mitt andra "jobb" skämta bara. det är på praktiken som var GöteborgsOperan! klar med praktiken nu men hade en väldigt go tid. Ni som följer mig på instagram vet(-;; (heter piratn där)


en dag efter praktiken kom Anna hem till mig, vi åt vietnamesiska vårrullar!! vackra


jag har en ny jacka! har visat den innan men den är fluffig och varm vilket är nästan det enda jag kräver av en jacka. När man är 24,5 år kan man inte längre gå omkring o frysa på vintern. motto!
Här skulle jag på rep på en lördag på operan iaf


efter repet gick jag på teater! Med Tobias, Anton, Anna, Annas mamma, Andrea, Alexandra och hennes pojkvän. Tema A med namnen obvi?


det "snöade" (detta kallar en göteborgare (jag) snö ok!!) blir så snabbt så mkt ljusare iaf, love it!


en tisdag tog jag en öl med Hanna! eller två. Bästa ölen måste väl vara tisdagens


en kväll på praktiken följde jag med biträdande regissör på föreställningsbevakning, var otroligt spännande och kul! föreställningen var Phantom of the Opera, sicken show! Och såklart (!) otroligt problematisk story


en annan dag i Palmhuset/reklam för utställningen, kom o se!


vackra!!!!!!!!!!


en eftermiddag åkte jag till pappa och vi åkte och köpte thaimat i en restaurang som såg ut som en klubbstuga. Himlen var fin


avslutar med bild på min mellersta bror Isac och Smirre!!!!!



Kram visst är uppsatsskrivande kul

 
 
 
Upp