photoshoot™

haha wow har verkligen en liten sesh där det enda som händer är denna hårslinga och jag
 
 
låtsades även prata i telefon?
man MÅR! det är GOTT + STABILT!
Nej gud vilket oroväckande inlägg. men det är ju konstigt hur man håller på år in och år ut
 
 
kolla på memes
 
Nåväl, hur har ni det! skönt att höra, ja o bilen GÅR? rullar?? våren på G? absolut
Själv är man två sekunder från att stämma sina lärare pga mängden läsningar som SKA göras??? ja, alla som vet vad det gäller de vet, och ja man har legat på soffen raklång både en och två gånger pga det blev för mycket. Men sånt är uni? sån är det att plugga ~* avancerad *~ nivå? man måste också alltid håna att man pluggar på avancerad™ nivå, DET.... är sedan gammalt om något
 
Vad gör jag annars? mitt busskort gick ut idag så tänker åka färja till skolan hädanefter, ja men älskade Gbg, det är ju en jäkla hamnstad! Och det är jag rätt pepp på hittills! Har gjort det en gång och det ska sägas att det var sol. Färjan är då alltså gratis såklart lol visste du inte!!! 
 
Jag ska inom den snaraste framtid: blogga! Mycket sugen, har en del inlägg på lager, mycket som händer i denna gummas liv. Men uppskattar typ mer att skriva denna typen av inlägg? Märker jag i. detta. nu. En heart-to-heart hade vi där, vilket varken är speciellt rare med mig berättar typ att jag har mens för min studievägledare? det är inte heller en djup heart 2 heart but hey ho, lär känna mig (eller inte) så berättar jag djupa ting. eller ja det är väl vad bloggen är till för! 
 
om du läste allt är du verkligen bror, tack för mig! 
älskar att mitt svar på "vad gör jag annars" var att jag åker färja till skolan? kram
 
 
 
 
 
#1 - - Marte:

detta fick mig att le :)

Upp