nu nu !

hej! här e jag. Jag finns fortfarande
tror att alla som läser här ändå följer min instagram så det är nog uppfattat att jag finns, men iallafall. här är jag. Tog den här bilden precis nyss! klockan är fem över halv fem på eftermiddagen söndag 28 juli, luften är så varm att det står still i lungorna. 

jag är i Vadstena såklart. Jag har ju varit det ett tag. Det är så kort tid kvar av tiden här i Vadstena och  tiden kvar i Sverige. Det känns inte bara roligt idag, jag läser så mycket hemskt online om saker som händer i Korea men det är ju sedan så så gammalt, att vi bara pratar om det dåliga. googlar "why i love korea" och fokuserar på de listorna


mysbelysning: ljusstake. men jag tänder den inte så ofta för att jag så ofta är ute på kvällarna. umgås. Tänk att vara granne med hela staden. För att den är så liten. Tänk att alla vill hänga, alltid. tänk att vattnet alltid finns. Även på vintern. och att sommaren alltid finns, även på vintern. den försvinner aldrig den tar aldrig slut
 
 
blommor som jag fått för att man har tyckt att jag gör mitt jobb bra, bättre än bra. tänk att andra människor kan se hur man svettas och ligger sömnlös för att engagemanget är så stort. Tänk att man får ett tack för sånt. Jag önskar att alla ska få ett tack för sånt. jag önskar mig själv grattis och lite vila. Jag vilar nu


jag dricker oboy
 
 
 
Upp