(-:

hej(-: det har gått TUSEN ÅR sedan jag senast skrev att jag "tänkte blogga mer" men har också haft tusen deadlines i skolan so yeah. De tog liksom inte slut efter att jag skrev att jag hade mkt i skolan??? i chock själv. har riktigt konstig hudton på bilden ovan? Väldigt ojämn, ska stämma Lumene pga köpt en TONER från dem som verkar suga? med tanke på resultatet (dvs bilden ovan) det nya på ~hudvårdsagendan~ hos mig! Närå har köpt massa annat med men har inga updates riktigt pga inte gett grejerna en chans. Min hy var iaf lite VILD pga stress så det lunkar på fint här borta haha. Gud. Tror huden är påväg att lugna sig dock men tänker inte stressa igenom något mirakel pga stressat NOG!
I helgen (just nu) är jag i Läjet med Tobias (där hans pappa bor? tror folk vet detta dock men fått frågan irl så grundar!!), vi har idag varit på loppis (ofc!), hittat svinmycket fint!!! Älskar loppis speciellt i småstäder!!!!! 
har för övrigt fortfarande planer på att blogga lol men har också löpande deadlines i en vecka till och sedan börjar nya kurser?(-: så vi får se hur mkt tid gumme har. Nåväl farväl! 
 
 
Upp