fullspäckade dagar haha

haha wow stadig start på ett inlägg!! ?? detta är iaf bibimpap på Yammy som jag åt tillsammans med Anna Nora Anton och Tobias efter att ha sett Shoplifter tillsammans med dem! Var verkligen en filmSLUKARE i .. ja vilken månad det nu var, januari fortfarande
 
 
gick och såg Donny Benét med Tobias på HPKSM, tips om du ej hört! 
 
 
Rebecca kom till Göteborg! vi fikade<3
 
 
samma dag gick jag och Tobias på en till konsert! Jaakko Eino Kalevi på Pustervik! Fantastiskt! Älskar honom, ett GIVET TIPS om du ej lyssnat???
 
 
en bild på mig och Emelie efter att vi ätit frukost tillsammans!! 
 
 
sedan gick jag på loppis med Anita! 
 
 
efter det gick vi på fest! stämningen var
 
 
en annan dag med Frida! Vi åt gott och drack gott<3
 
 
en kjol jag köpte när jag var på Myrorna med Anita för några bilder sedan! älskar den
 
 
en dag åkte jag till Fanny! vi åt semla<3
 
 
det får nog vara det för nu för sen åkte jag till Stockholm! 
 
 
 
 
 
 
Upp