jättemånga bilder!

över nyår åkte jag och Tobias till Uppsala! Här är han och jag ute på ett fält
 
 
vi tittade på utsikten på detta fält från ett fågeltorn
 
 
 
nåväl sedan kom nyårsafton. Otroligt dålig på att ta bilder, tex inga på maten. men gruppbilder är ändå det viktigaste det vet alla! planeringen kring texten bakom pågick i dagarna tre, tycker resulatet blev magnifikt
 
 
här ramlade de ner/: 
 
 
sedan blev jag jättesjuk (obs inte bakis) och jag och Tobias skulle egentligen stannat i Stockholm i en dag påväg hem men bokade om och åkte hem tidigare): Men hann iaf äta en pizza på Pizza Hatt, min med aubergine och rosépeppar!
 
 
och vi fick med oss Kalle!! Som trodde att vi hade en stor önskan att gå till Pizza hut vilket är GALET! 
 
 
några dagar senare, hemma i Göteborg och på middag hos Nora tillsammans med Anna! Åt så jäkla god mat 
 
 
se på detta. Jag minns inte vad det var riktigt, något fajita-liknande? Med salsa?? Och jättemycket koriander givetvis
 
 
 
en väldigt viktig bild att ta den 10 januari! 
 
 
jag och Anita var på bio och såg Beautiful Boy! älskade den inte, väldigt konstig musikläggning men sorglig historia
 
 
sen gick vi hem till oss och så tatuerade jag henne!
 
 
en dag skrev jag tenta i denna outfit! härligt
 
 
efteråt blev min mun ett perfekt streck? jag firade tentan med att läsa Aednan
 
 
en annan kväll åkte jag och Erik hem till Emma! De gick i min musikvetenskap och vi har hängt sedan dess(-: gillar dem
 
 
en till väldigt viktig bild i januari
 
 
åt på Oceanen en gång med några från min klass innan vi gick och bowlade! kul med bowling ju! 
 
 
en lördag kom Tobias mamma och hennes kille till Göteborg och vi gick på Ringaren i Notre Dame på Operan! Väldigt mysigt o härligt. Efter det tog vi några drinkar i en roof top-bar innan vi gick och åt middag!!! Utmärkt lördag.
 
 
en lunch jag åt med Frida när hon var gravid!!
 
 
en öl jag tog med Lisa! 
 
Ok puh nu får det nog räcka för detta inlägg!!
 
 
 
 
 
Upp