saknat julen? Misströsta icke......

hej en kväll i december var jag på quiz med Frida på Pom pom! Var mycket mysigt, en hund satt bredvid oss hela kvällen som hette Alva, jävla söt!!!
vi kom tvåa i quizet(-:


en annan grej som hände i december var Luciafirande! sjöng med min klasskör(-: här är jag och Karim!


Tobias mormor fyllde år så vi åkte till Småland och hälsade på henne! Här är jag i hennes badrum lol
 
 
här är Tobias efter att ha spanat in i den svarta dörren på jakt efter tefat! Hittade inga/: 
 
 
17/12, kjol och halsduk från Myrorna Jönköping
 
 
19/12
 
 
julfirande med tjejerna underbart! Samt Anna då ur bild samt fotograf! Klippte hennes hår sen, jättefint
 
 
21/12, DAMEN! väska från det nu välkända Myrorna Jönköping. skulle här åka o ta den traditionsenliga ölen i juletid med familjen! 
 
 
ett besök på Konstmuseet med Anita! Viktigt att insupa konst ofta
 
 
23/12 i badrummet i Läjet. Julmiddag där innan jag tog med mig Tobias till min pappa för att fira jul! 
 
 
Eric min lillebror på julafton!! samt katten Whisky(-: 
 
 
kul bilder att titta på är: julmat! här silltallrik (Y)
 
 
David en annan lillebror jag har lapar sol på självaste julafton! 
 
 
en bild på en bild tagen under en annan tradition: kompisjul! mys gos mys
 
 
sist men inte minst en bild från dagen vi firade Isac!! han i mitten, en till bror jag har. Här på hållplatsen efteråt när vi bär vår kusin(-:
 
 
 
kram
 
 
 
 
 


Upp