första dagarna av april

3 april, påväg till skolan för att ge en klasskompis sticklingar! Sharing is caring
 
 
senare samma dag (bytte kläder?) träffade jag Anita(-:
 
 
och sen jaaa du gissade rätt bitch sen blev det Gansu!!!!!
 
 
Antita var väldigt nöjd(-:
 
 
en annan dag efter skolan när det var strålande sol gick några från klassen och söp(-: när jag säger söp menar jag söp/:
 
 
gulliga
 
 
en annan dag fikade jag med Nora efter att vi hade pluggat hela dagen!!!
 
 
till middag den dagen blev det pizza på Landalaberget!!!!!
 
 
min gulliga pizzadejt
 
 
<3
 
 
nästa dag som var en lördag gick jag och Tobias till ett bageri vid Hagabion som jag absolut inte minns vad det hette!! Vi promenerade iallafall upp till Masthuggskyrkan och fikade!!!!! så härligt
 
 
mums vilken god fika
 
 
en kväll hade vi Frida och Alex på besök!!!!! de fick barn i februari som vi såklart ville träffa och hänga med! otroligt mysig kväll
 
 
lite ljus i vårt vardagsrum bara! Vill meddela att vi tvättat fönstrena sedan dess(-: 
 
 
en dag tog jag en öl med min lillebror Isac!! Första ölen tsm pga fyllde nyss 18 men inte sista
 
Ok kram
Upp