recap av februari

en kväll hos Anita där jag fick bubbel och vi ~Hängde och Snackade™~ och hade en vettig photoshoot (se ovan)
 
 
mums rosébubbel
 
 
Jag och Tobias skulle på opera men först gick vi till det nu VÄLKÄNDA Gansu köket<3333 fantastisk kinesisk mat från Gansu-provinsen, alla måste hit som på något sätt behöver mat för att leva.
Beställde deras nudelsoppa som synes full med koriander! Inte mig emot!!!
 
 
Vad som däremot var mig emot var att den var extremt stark(-: försöker vänja mig men ville inte börja just där och då hehe. Så bytte med denna nudelsallad (?) som Tobias köpte!! Så ovant med långt hår! För övrigt fantastisk nudelsallad, den bruna högen med kött går att få som tofu och är D E T godaste
 
Minns för övrigt inte vad vi såg på operan? 
 
 
en dag skulle jag på överraskningsfest med tema Kärlek (rosa och röd!) såg ut såhär med hjärta under ögat
 
 
vi skulle överraska Bengan! Hon blev överraskad(-,:
 
gänget som firade Bengan!
 
 
en dag fick jag våfflor av Fanny<333 sen åt vi semla? mer grädde än jag brukar äta en vanlig dag men men
 
 
en aw jag hade med Vendela! vi tog en kanna vin på HPKSM sen åt vi tacos med Tobias!
 
 
en dag åt jag och Tobias lunch med några från hans klass på Röda sten! Mycket gott!!! röror är som bekant bäst
 
 
*Gbg* sjukt ljus en kväll när jag skulle träffa min bokklubb!!
 
det var faktiskt hela februari!! ses i mars!
 
 
 
 
 
 
 
Upp