Stockholm när jag var där i feb (!)

nä men gud här sitter jag med en snittskärmtid på 2 timmar och 13 minuter per dag. 
men ändå ingen tid för bloggen! Är i: slutet av terminen, ett flyttkaos pga ska flytta, ett mindset som inte går ihop med att blogga(-:
Men! Nu är det dags tycker jag, främst pga vill inte läsa texterna jag ska ha seminarie på imon (Y)
 
Så vi kollar på när jag var i Sthlm INTE FÖRRA GÅNGEN utan gången innan!!! Jajjebus. Det var februari! jag for dit på en fredag
 
Kom fram tidigt och drack kaffe, men sen träffade jag Rebecca och Chrissy för lunch på Teatern! Det blev vinlunch whoops hehe! 
 
Chrissy tog en lättöl!!! pga detta var hennes rast från jobbet(-: så om chefen läser så vet du ! hon tar sitt jobb seriöst! Give her a raise!!!
 
 
åt nåt koreansk som smakade O.K.! Haha gud vad jag inte kan skriva ~åt nåt koreansk~ när jag gör det på plats !!! det ser ut att vara nån liten bibimpab iaf va? 
 
till middag åt vi vietnamesiska vårrullar! mycket gott. Sen chillade vi mest
 
 
på lördagen var vi nog på loppis om jag ska vara ärlig. sen gick vi och drack kaffe på Drop coffee som var DYRT! Rebecca ger tummen ner pga räknade med guld till det priset(-:
 
 
Jakob drack kaffe och var desto nöjdare
 
 
jag = också nöjd
 
 
På kvällen drack jag drinkar med Chrissy!!! det var supermysigt! Vi kom fram till att det var enda gången vi setts ensamma under hela vår vänskap(-: fan vad god din drink ser ut Chrissy men den var inte det va?
 
 
sen kom jag hem till baos som Rebecca och Jakob hade gjort! Hur gulligt samt lyxigt
 
 
På söndagen gick vi på stan o latjade hehe
 
 
sen gick vi till Gast för att äta mellanmål/lunch ?? Åt grekisk yoghurt vilket såklart alltid funkar som lunch
 
 
Sedan åkte vi hem och åt middag hos Rebecca och Jakob och sen åkte jag tåg hem!
 
 
<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upp