ett dopp i de blå

hej alla! var börjar man... jag och Tobias är i Vietnam, "bor" här i brist på bättre uttryck, vi har ju inget annat hem för tillfället! men främst reser vi runt. bott på samma ö nu i lite mer än en vecka och ska stanna lite mindre än en vecka till! absolut längsta tid vi stannat i en stad

Välkomna tillbaka! och välkomna hit alla bottar som börjat följa på bloglovin sen senast! det vämer att ni hittat hit
 
vad är nytt? inget förutom att jag börjat min uppsatskurs. samt Fått Färg! det syns nu när jag tittar på de gamla bilderna från när vi kom till Vietnam
 
 
ursäkta bildvalet som är relativt enformigt?! men får inte in några andra bilder just nu , mitt airdrop funkar inte av någon anledning. ska förhoppningsvis uppdatera mer! lär hända pga brukar bli så när man har mkt att göra tex skriva en uppsats lol.
 
våra dagar på ön (wow, låter som att vi har hus på Gotland) brukar bestå i banh mi med ägg nere vid marknaden till frukost, sen till ett dyrt café som vi hånade innan vi kom hit pga så dyrt och "Bali", men nu är på varje dag nästan/: men det är väldigt bra koncentrerad stämning där, iaf mellan mig och Tobias. fått mkt gjort! det var dessvärre stängt idag, så nu är vi på ett otroligt högljutt café en bit från centrum, det enda positiva är att man inte får röka här. Veckans fundering är: FIKA? varför är det inte en grej i Vietnam! hur kan man ha ett café utan bullar, jag förstår ej. Nå efter plugg/jobb-stund på café brukar det vara dags för lunch, och då har vi typ fyra ställen vi gillar! Det är också dessa som vi ruljerar mellan för middag, så rätt säker på att många är trötta på våra ansikten(-:
sen brukar det bli bad efter lunch! Vattnet är bara någon grad kallare än luften, alltså typ 27 grader, vilket är otroligt knäppt. men det är fint o klart iaf
 
här om kvällen när vi kom hem till vårt boende som vi haft i två nätter (bytte efter en vecka tyvärr) så var det en enorm kackerlacka i rummet, förstörde tyvärr min sömn ilte även om vi dödade den, finns det en så finns det flera?!
 
Gud, vem ska orka läsa detta undrar man. Vem läser här inne?! är ju absolut en mängd besökare varje dag vilket gläder mig. skriv till mig privat om du läser bloggen, skriv tex "me"
 
nu får det vara! vi hörs
 
Upp