<33

 
hej go vänner! 
 
Jag är så otroligt obekväm med att jag har 159 följare på bloglovin varav minst 100 av dem är botar som ANNA! Boten Anna. det är knäppt och ger mig en självförtroende som jag EJ! BÖR! HA! närå. det är väl kul. hoppas de läser<333 
 
jag fick en så stark känsla prick nu för mobilbilder i blogginlägg? det är så underbart, man minns tillbaka till året 2014 när detta ständigt hände och vad bra det var! snabbt sades saker som nu sägs ännu snabbare på stories där jag ju är väldigt aktiv. men nu säger jag det som alla tänkt i 6 år, bring back blogginlägg with mobilbilder, they do be entertaining! 
 
nedan kommer en radda (mobil)bilder från Ryssland, vilka avslutas med en bild från planet vi flög till Stockholm med. Vår plan var ju absolut att slippa flyga från Vietnam till Ryssland, vilket inte GICK (thanks Corona), och sedan ta tåget hela vägen till Helsingfors för att därifrån ta färja och återigen slippa flyg, men det gick INTE HELLER (THANKS Corona....!!) miljöhjältar in vain)): 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tyckte så mycket om Ryssland och är förvånad över det!! otroligt fint land, rekommenderar! Speciellt transsibiriska järnvägen #reseblogg
 
ok sista bilden där jag promotar flygningar!!! Närå, måste man flyga så måste man. men visst önskar man att man hunnit se lite av Moskva även från marken!
 
 
Upp